Friday, February 19, 2010

Uruguay e Brasil


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Uruguay--le sede del Mercosud e un del quatro fundatores del blocco in 1991--ha un balancia commercial multo disfavorabile con le Brasil e le Argentina, e multe uruguayanos questiona le beneficios del adhesion al gruppo.

Ben que le governamento uruguayan jam ha dicite in diverse occasiones que le pais va a continuar in le Mercosud, alicun membros del coalition que governa le Uruguay dice que accordos commercial bilateral con paises foras del blocco, como le Statos Unite, esserea multo plus rentabile pro Uruguay.

Le defensores del Mercosud, nonobstante, sustene que le Brasil e le Argentina jam ha recognoscite le assymetrias inter le membros del organisation con le creation del Convergentia Structural del Mercosud (Focem in su acronymo espaniol e portugese), pro le qual le duo grande economias dona plus moneta pro le organisation, que se applica al duo paises plus parve, Uruguay e Paraguay.

“Totevia io crede que le melior maniera es de negotiar independentemente bon accordos con le resto del mundo, assi como con nostre vicinos”, diceva José Manual Quijano, director del Commission Sectorial pro le Mercosud. “E io crede que solmente assi nos va a haber plus beneficios ultimemente.”

Iste debatto sta longe del realitate vivite per le population in le frontiera del Uruguay e del Brasil, ubi le integration inter le duo paises include multo plus que le relationes commercial.

Le citate uruguayn de Rivera e le brasilian Santana do Livramento pare esser duo partes del mesme municipio e le population passa libremente de un latere del frontiera al altere.

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Uruguay --país anfitrión del Mercosur y uno de los cuatro fundadores del bloque en 1991-- tiene una balanza comercial muy desfavorable con Brasil y Argentina, y muchos uruguayos cuestionan los beneficios de la adhesión al grupo.

Aunque el gobierno uruguayo ya ha dicho en varias ocasiones que el país seguirá en el Mercosur, algunos miembros de la coalición que gobierna el Uruguay dicen que acuerdos comerciales bilaterales con países fuera del bloque, como los Estados Unidos, serían mucho más rentables para Uruguay.

Los defensores del Mercosur, sin embargo, sostienen que Brasil y Argentina ya han reconocido las asimetrías entre los miembros de la organización con la creación de la Convergencia Estructural del Mercosur (Focem), a la cual las dos grandes economías donan más dinero para la organización, que se aplica a las dos más pequeñas, Uruguay y Paraguay.

“Todavía creo que la mejor manera es de negociar buenos acuerdos de forma independiente con el resto del mundo así como con nuestros vecinos”, dijo José Manuel Quijano, director de la Comisión Sectorial para el Mercosur. “Y creo que solamente así vamos a tener más beneficios a largo plazo.”

Este debate está lejos de la realidad vivida por la población en la frontera de Uruguay y Brasil, donde la integración entre los dos países incluye mucho más que las relaciones comerciales.

La ciudad uruguaya de Rivera y la brasileña Santana do Livramento aparecen ser dos barrios del mismo municipio, y la población pasa libremente de un lado de la frontera a otro.

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O Uruguai--país-sede do Mercosul e um dos quatro fundadores do bloco em 1991--tem uma balança comercial extremamente desfavorável com o Brasil e com a Argentina, e muitos uruguaios questionam os benefícios da adesão do país no grupo.

Apesar de o governo uruguaio oficialmente já ter dito em várias ocasiões que o país vai continuar no Mercosul, alguns integrantes da coalizão que governa o Uruguai dizem que acordos bilaterais de comércio com países fora do bloco, como os Estados Unidos, seriam muito mais vantajosos para o Uruguai.

Os defensores do Mercosul, no entanto, argumentam que o Brasil e Argentina já reconheceram as assimetrias entre os membros da organização com a criação do Fundo de Convergência Estrutural do Mercosul (Focem), para a qual as duas economias grandes doam a maior parte do dinheiro para a organização, que é aplicada nas duas menores, Uruguai e Paraguai.

“Sigo acreditando que a melhor forma é de negociar bons acordos de forma independente com o resto do mundo bem como com os nossos vizinhos”, afirma José Manoel Quijano, diretor da Comissão Setorial para o Mercosul. “E creio que é como teremos mais benefícios a longo prazo.”

Esta discussão está bem longe da realidade vivida pela população na fronteira do Uruguai com o Brasil, onde a integração entre os dois países é bem mais abrangente do que as relações comerciais.

A cidade uruguaia de Rivera e a brasileira Santana do Livramento parecem ser dois bairros do mesmo município e a população atravessa livremente de um lado para o outro da fronteira.

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Uruguay--the host country for Mercosur and one of the four founders of the bloc in 1991--has an extremely unfavorable trade balance with Brazil and Argentina, and many Uruguayans question the benefits of the country’s membership in the group.

Even though the Uruguayan government has already officially said on various occasions that the country will continue in Mercosur, some members of the coalition that governs Uruguay say that bilateral trade agreements with countries outside the bloc, such as the United States, would be much more advantageous to Uruguay.

Proponents of Mercosur, however, argue that Brazil and Argentina have already recognized the asymmetries among the members of the organization with the creation of the Mercosur Structural Convergence (Focem in its Portuguese and Spanish acronym), for which the two large economies donate the most money to the organization, which is applied to the two smaller ones, Uruguay and Paraguay.

“I still believe that the best way is to independently negotiate good agreements with the rest of the world as well as with our neighbors,” says Jose Manuel Quijano, director of the Sectoral Committee for Mercosur. “And I think that is how we will gain more long-term benefits.”

This discussion is far from the reality experienced by the population along the border between Uruguay and Brazil, where integration between the two countries includes much more than trade relations.

The Uruguayan town of Rivera and its Brazilian counterpart, Santana do Livramento, seem to be two neighborhoods of the same municipality, and the population crosses freely from one side to the border to the other.

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